23.10.2017
  • Žigonova ul. 13, Delovni čas: pon - pet: 7:00-15:00, sob/ned: zaprto
  • Tel.: 01 518 88 88 ; 031 703 772


Kosilnica

Pogosta napaka pri vrtnih kosilnicah je pridušeno delovanje. Vzrok je lahko zamašen zračni filter, v katerega je prišlo olje, med tem ko ste obrnili kosilnico in spodaj očistili pokošeno travo.

Zamenjajte zračni filter z novim ali pa ga operite v čistem gorivu v kolikor je filter izdelan iz gobe. Papirnati filter ni možno očistiti, potrebna je zamenjava.

Tedensko kontrolirajte nivo olja v kosilnici, le ta pa ne sme biti ne previsok, niti ne prenizek.

Škripanje koles odpravimo z mazanjem drsnih puš na kolesih. V primeru industrijskih ležajev je potrebno ležaje zamenjati.


Žaga, kosa

Ohlapno verigo je potrebno ponovno napeti. Važno pri tem pravilu je, da med privijanjem meča držimo le tega v zgornjem položaju. Pravilno napeta veriga je takrat, ko se lepo vrti in hkrati ne visi na spodnjem delu meča. Veriga mora imeti ostrino in sprednje zobe na primerni višini(ne smejo biti višji ali enaki rezilnemu zobu).

Težave z oljno črpalko in mazanjem verige mnogokrat povzroči nekvalitetno bio olje za verižne žage. Olje se je med ne uporabo vašega izdelka v stroju zasušilo. Zasušeno olje odstranite tako, kot bi prali staro zasušeno posodo.

Bio olja ne priporočamo amaterskim uporabnikom in tistim, ki verižno žago uporabljajo le redko. Bio olje je namenjeno zaščiti gozdov in narave, vašemu stroju pa povzroča veliko nevšečnosti in stroškov pri servisiranju.

Mešanica

Kakor vsako vino ni primerno za vsako jed, tako tudi mi priporočamo za izdelovanje dvotaktne mešanice najprimernejše Husqvarnino XP olje. 2% (1dl/5l goriva) je dovolj za popolno mazanje stroja in primeren izpuh za uporabnika.
Običajno olje za dvotaktne motorje je potrebno mešati v razmerju 4%-5%. Višek usedlin take mešanice se nabira v vašem stroju in počasi zapira izpušne poti.


Izvenkrmni motorji

Konzervacija

Po uporabi je potrebno motor oprati v sladki vodi,tako znotraj kot zunaj. Obvezno izpraznite vse uplinjače, da ne ostane v njih staro gorivo. Potrebno je namazati zunanjost motorja z antikorozivnimi sredstvi(sprayi) in preveriti spoje električnih kontaktov.
Z nalivanjem olja v zgorevalni prostor ste za motor naredili zelomalo. Priporočamo uporabo prebogate mešanice, ki bo namazala predvsem ležaje v karterju in stene po celem motorju.

Konzervacija novih Evinrude E-tec motorjev poteka samodejno in sicer z prestavno ročico in pravilnim redosledom premikanja ročice(več o tem je v navodilih za uporabo)!

Olje v peti se menja predvsem zato, da se prepričamo ali je prišlo v spodnji del kaj vode. Zato tik pred uporabo motorja preverite vsaj njegovo kvaliteto, če je zmanjkalo časa za zamenjavo!
V pokončni legi motorja odpremo samo spodnji čep. Če ni pritekla voda ali rumena mešanica olja in vode, ampak čisto olje, je menjalnik vašega motorja najverjetneje brezhiben. Na čepu se vidi tudi količina opilkov.
Važno!
Pri ponovnem uvijanju čepa olja, nanj najprej namestimo tesnilo, šele nato skupaj s tesnilom uvijemo v odprtino. S tem preprečimo poškodbo navoja!

Kontrola cevi za gorivo

Razpokanost stare cevi opazimo že iz zunanje strani. Tudi trda cev je neprimerna za nadaljnjo uporabo in govori o svoji cenenosti.
Pogled na dno rezervoarja za gorivo vam lahko pokaže smeti ali vodo (kondenz).

Plovilo

Občutno zmanjšanje hitrosti vašega plovila je lahko vzrok nabiranja alg na dnu plovila.